Primera Trobada Interdisciplinària d’associacions i entitats culturals del poble d’Albal.

Ahir va tindre lloc, en el saló antiga biblioteca de la Casa de la Cultura, la primera Trobada Interdisciplinària d’associacions i entitats culturals del poble d’Albal, adreçada a totes aquelles persones i entitats amb inquietuds o propostes culturals, per a buscar un espai comú d’intercanvi d’idees i propostes.

El nostre regidor David Ramon, com a delegat de Cultura, va poder polsar la situació en l’àmbit local. Es van presentar algunes iniciatives que estan portant-se avant des de l’Ajuntament, com són una nova plana web específica de l’àrea de Cultura, Educació, Esports i Promoció del Valencià o la recuperació del saló d’actes, annexe al complex de “La Tabacalera“, com a espai multi usos.

Però el més important de tot va ser la participació d’associacions i persones interessades a donar un impuls participatiu a l’oferta cultural del nostre poble. Vam recollir un bon grapat de propostes i acordarem seguir treballant en esta direcció amb futures reunions, a més de cercar complicitats amb tota la població interessada.

Sabem que es tracta d’un projecte ambiciós i coneguem les dificultats que trobarem pel camí. Però tenim el compromís de, amb imaginació i de forma col·laborativa, dinamitzar, democratitzar i millorar l’oferta cultural del nostre poble.

IMG-20160126-WA0000 IMG-20160126-WA0001

Arxivat en: General