El primer que cal fer és agrair el seu vot a les 575 persones que han depositat en aquest projecte la seua confiança.

A totes elles moltíssimes gràcies.

 

La primera conseqüència que es pot traure dels resultats del passat diumenge és que, amb xicotets transvasaments de vots, es manté l’equilibri de forces que va eixir de les urnes a les anteriors eleccions municipals de 2015.

La ciutadania d’Albal ha decidit atorgar-nos la seua confiança als mateixos partits i en semblants proporcions de forces. I açò obliga de nou a pactes per a assegurar la governabilitat del poble.

 

En clau interna la nostra valoració, contextualitzada amb els resultats generals de la Coalició a tot el País, ha de ser positiva.

Hem superat clarament la candidatura d’unides-podem i fidelitzat bona part del vot d’arrossegament que vam rebre a les anteriors eleccions municipals. Tot augmentant lleugerament el nombre de vots, en un context de forta baixada -quasi un 6%- de la participació, respecte al 2015

Açò vol dir que Compromís per Albal és ja un projecte amb una sòlida base local i que hem vingut per a quedar-nos.

 

Ara s’obri un temps de negociacions i treball per a conformar un nou govern, fonamentat en les coincidències programàtiques i el respecte a la pluralitat. Però eixa és altra història que caldrà anar escrivint a poc a poc.

El que ara ens toca, a totes i tots els que formem part d’aquest projecte que és Compromís per Albal, és treballar i seguir creixent per a consolidar i oferir a la ciutadania del nostre poble un projecte alternatiu capaç d’il·lusionar i al que puguen prestar la seua confiança.

Albal, a 29 de maig de 2019

Lo primero que hay que hacer es agradecer su voto a las 575 personas que han depositado en este proyecto su confianza.

A todas ellas muchísimas gracias.

 

La primera consecuencia que se puede extraer de los resultados del pasado domingo es que, con pequeños trasvases de votos, se mantiene el equilibrio de fuerzas que salió de las urnas a las anteriores elecciones municipales de 2015.

 

La ciudadanía de Albal ha decidido otorgarnos su confianza a los mismos partidos y en parecidas proporciones de fuerzas. Y esto obliga de nuevo a pactos para asegurar la gobernabilidad del pueblo.

 

En clave interna nuestra valoración, contextualizada con los resultados generales de la Coalición a todo el País, tiene que ser positiva.

Hemos superado claramente la candidatura de unidas-podamos y fidelitzado buena parte del voto de arrastre que recibimos a las anteriores elecciones municipales. Aumentando ligeramente el número de votos, en un contexto de fuerte bajada -casi un 6%- de la participación, respecto al 2015

Esto quiere decir que Compromís por Albal es ya un proyecto con una sólida base local y que hemos venido para quedarnos.

 

Ahora se abre un tiempo de negociaciones y trabajo para conformar un nuevo gobierno, fundamentado en las coincidencias programáticas y el respeto a la pluralidad. Pero esa es otra historia que habrá que ir escribiendo despacio.

 

Lo que ahora nos toca, a todas y todos los que formamos parte de este proyecto que es Compromís por Albal, es trabajar y seguir creciendo para consolidar y ofrecer a la ciudadanía de nuestro pueblo un proyecto alternativo capaz de ilusionar y al que puedan prestar su confianza.